Το louloudia-online.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών ανθοπωλείου μέσω του Διαδικτύου που ανήκει στην επιχείρηση με την Επωνυμία “LouloudiaOnline”, επάγγελμα “Άνθη-Φυτά” και “Δώρα”, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη επί της οδού Κλαυθμώνος 49 – Τ.Κ. 54634, με αριθμό Γ.Ε.Μ.Η. 143735706000 και ΑΦΜ 144489729 / ΔΟΥ Ε΄ Θεσσαλονίκης.
Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2310 200 455
Επισκεπτόμενοι το ηλεκτρονικό κατάστημα ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτές τις ιστοσελίδες, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους.
Όροι Σύμβασης
Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους συναλλαγών χωρίς προειδοποίηση. Η εταιρία μας έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας μας ακολουθεί πλήρως το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τα θέματα συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου όπως επίσης και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών ο οποίος ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.
Περιορισμός Ευθύνης
Η παρούσα ιστοσελίδα απεικονίζει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρία. Ωστόσο, ενδέχεται να περιέχει σφάλματα (τυπογραφικά, αριθμητικά και απεικόνισης).
Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να παρεκκλίνει στην επιλογή των άνθεων ή φυτών που αποτελούν μία σύνθεση και στο χρώμα και στο είδος, όταν αυτά δεν είναι διαθέσιμα στην αγορά, καθώς η διαθεσιμότητα των φυτών επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως η κακοκαιρία ή οι φυτασθένειες ή όταν είναι εκτός στοκ του καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση το είδος που θα παραδοθεί θα είναι αισθητικά και οικονομικά ίσο του προβαλλόμενου στον κατάλογο δείγματος.
1. Ο χρωματισμός των λουλουδιών και γλαστρών παρέχεται όσο το δυνατόν κοντινότερα στο φωτογραφικό υλικό. Τυχόν διαφορές οφείλονται στην ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα κάθε φυτού.
2. Το φυτό ή τα άνθη είναι όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην φωτογραφία. Τυχόν αποκλίσεις οφείλονται στο γεγονός ότι κάθε φυτό ή άνθος δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τα άλλα, ακόμα και της ίδιας ποικιλίας και χρωματισμού. Απόκλιση μπορεί επίσης να προκύψει και από το διαφορετικό στάδιο ωρίμανσης του φυτού.
Δεν φέρουμε ευθύνη αν τα αναγραφόμενα στοιχεία του πελάτη στην φόρμα της παραγγελίας είναι λανθασμένα (τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ.). Ακόμη, το σημείωμα (κάρτα δώρου) θα γράφετε ακριβώς όπως αναγράφεται από τον πελάτη στην φόρμα παραγγελιών και το louloudia-online.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για λάθος ονόματα, στοιχεία και ορθογραφικά λάθη.
Διαδικασία αποστολής παραγγελίας
Σας κάνουμε γνωστή την διαδικασία αποστολης που ακολουθείται από το κατάστημα μας για κάθε παραγγελία , αποδεχόμενοι τους όρους χρήσης γίνεται άμεσα και αποδοχή της παρακάτω διαδικασίας . Η διαδικασία αποστολης κάθε προϊόντος προβλέπει τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη στο τηλέφωνο που ο ίδιος ο αποστολέας έχει συμπληρώσει κατα την διαδικασία δημιουργίας της παραγγελίας . Αυτό γίνεται καθώς το κατάστημα χρειάζεται να ενημερωθεί για την ώρα που ο ίδιος ο παραλήπτης δύναται να παραλάβει το εκάστοτε προϊόν καθώς και να υπάρξει η επιβεβαίωση της διευθύνσεως η οποία πάλι έχει δοθεί από τον αποστολέα . Σε περίπτωση που ο αποστολέας ζητήσει παράκαμψη της διαδικασίας και δεν θελήσει να υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη θα πρέπει να το αναφέρει στο κατάστημα είτε τηλεφωνικός είτε στο πεδίο κατα την συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας με όνομα σχόλια παραγγελίας . Έπειτα από την ενημέρωση ο αποστολέας πρέπει να αναφέρει ο ίδιος ένα εύλογο χρονικό περιθώριο δημιουργίας και αποστολης του προϊόντος και να δώσει ο ίδιος πληροφορίες σημαντικές για την παράδοση όπως το όνομα του θυροτηλέφωνου και ο όροφος της οικείας . Το κατάστημα μας είναι υπόχρεο αφού συμφωνήσει με την ώρα παράδοσης να ολοκληρώσει την αποστολή . Αν υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα κατα την διαδικασία , τότε το προϊόν επιστρέφει στο κατάστημα και για να γίνει εκ νέου η αποστολή θα πρέπει να γίνει χρέωση δεύτερου κόστους μεταφορικών καθώς και ορισμός νέας ώρας που θα εξυπηρετεί το κατάστημα . Το κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη αν τα στοιχεία όπως η διεύθυνση η το τηλέφωνο του παραλήπτη αναφερθούν λανθασμένα από τον αποστολέα .
Αποστολές Προϊόντων
Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας σε διαφορετική ώρα και ημέρα. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.
Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε αποστολή του προϊόντος την επόμενη ημέρα σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδος καθώς και στην νησιωτική Ελλάδα. Οι απομακρυσμένες περιοχές ορίζονται από τον διανομέα-courier.
Με την παράδοση του προϊόντος, υπογράφεται από τον παραλήπτη η φόρμα παραγγελίας. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν δύναται να υπογράψει ο ίδιος, η φόρμα παραγγελίας υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο. (Ονοματεπώνυμο και υπογραφή) Αυτό αποτελεί την εγγύηση της παράδοσης της παραγγελίας. Σε περίπτωση που ο παραλήπτης αρνείται για τον οποιονδήποτε λόγο να υπογράψει στην φόρμα παραγγελίας, ο αποστολέας δεν έχει δικαίωμα να αμφισβητήσει την παράδοση της παραγγελίας του.
Ακύρωση παραγγελίας γίνεται δεκτή από το κατάστημα μέχρι και μία ημέρα πριν την παράδοση της παραγγελίας και υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Εάν υπάρξει ακύρωση της παραγγελίας την ίδια ημέρα με την αποστολή, τότε το ποσό της παραγγελίας δεν επιστρέφεται και ο αποστολέας έχει την δυνατότητα επιλογής είτε να αποσταλλεί η παραγγελία σε διαφορετική διεύθυνση είτε να μην αποσταλλεί καθόλου. Αυτό συμβαίνει διότι η προετοιμασία της παραγγελίας έχει ήδη γίνει και η τροποποίηση των προϊόντων είναι μη αναστρέψιμη.
Σε περίπτωση που υπάρχουν παράπονα σχετικά με την ποιότητα των λουλουδιών, από τον αποστολέα και μόνο, είναι απαραίτητο να ενημερώσει το κατάστημα αυθημερόν. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας σταλούν φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας όπου να είναι ευδιάκριτο το πρόβλημα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της επιχείρησης (info@louloudia-online.gr). Κατόπιν τούτου θα ελεγχθεί από την ομάδα μας και εφόσον επιβεβαιωθεί ότι υπάρχει πρόβλημα, τότε γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με επιβάρυνση του καταστήματος.
Κατά την παράδοση του προϊόντος αν ο παραλήπτης απουσιάζει από τον τόπο παράδοσης που έχει συμφωνηθεί, το προϊόν δεν παραδίδεται, ο παραλήπτης ενημερώνεται με σημείωμα του αποστολέα-courier και την επόμενη ημέρα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη ώστε να γίνει η ολοκλήρωση της παράδοσης.
Η παράδοση για την επόμενη ημέρα ισχύει μόνο αν η παραγγελία διεξαχθεί μέχρι τις 18:00. Όπως προαναφέρθηκε εξαιρείται η νησιωτική Ελλάδα καθώς και οι απομακρυσμένες περιοχές.
Δεν φέρουμε καμία ευθύνη αν ο παραλήπτης δεν θέλει να λάβει το προϊόν και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα επαναποστολής. Επίσης, σε αυτές τις περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραλαβής του προϊόντος, το louloudia-online.gr είναι υποχρεωμένο να ενημερώνει τον πελάτη όσο το δυνατόν συντομότερα ότι η παραγγελία του θα καθυστερήσει.
Σε μεγάλες γιορτές (γιορτή της ΜΗΤΕΡΑΣ – VALENTINE – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ κ ΕΛΕΝΗΣ- ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ) για την έγκαιρη εκτέλεση των παραγγελιών είναι καλύτερα οι παραγγελίες να δίνονται τουλάχιστον 1-2 ημέρες νωρίτερα. Σε αυτές τις εορτές, λόγω υπερβολικού αριθμού παραγγελιών, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα παράδοσης και επικοινωνίας με τον παραλήπτη την προηγούμενη ή την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία που θα ορίσετε.
Δωρεάν Μεταφορικά
Τα δωρεάν μεταφορικά ισχύουν για όλη την Ελλάδα για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ, και πιο συγκεκριμένα για την Πόλη της Θεσσαλονίκης :
Κέντρο Θεσσαλονίκης
Ιστορικό Κέντρο: Πλατεία Αριστοτέλους, Λευκός Πύργος, Αγίας Σοφίας, Ναυαρίνου
Άνω Πόλη
Ανατολικές συνοικίες
Τούμπα (Άνω και Κάτω Τούμπα)
Χαριλάου
Φάληρο
Καλαμαριά
Μαρτίου
Ντεπώ
Δυτικές συνοικίες
Ξηροκρήνη
Συκιές (ανήκει στο Δήμο Νεάπολης-Συκεών)
Σταυρούπολη (ανήκει στο Δήμο Παύλου Μελά)
Αμπελόκηποι (ανήκει στο Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης)
Βόρειες και περιφερειακές περιοχές
Πυλαία και Πανόραμα (υπάγονται στο Δήμο Πυλαίας-Χορτιάτη)
Εύοσμος και Κορδελιό (ανήκουν στο Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου)
Οι περιοχές που εξαιρούνται είναι τα προάστια της Θεσσαλονίκης και πιο συγκεκριμένα
Θέρμη
Χορτιάτη
Ασβεστοχώρι
Ρετζίκι
Φύλιρο
Ωραιόκαστρο
Τριάδι-Νέα Ραιδεστός
Περαία-Νέο Ρύσιο-Τρίλοφος
Νέα Μηχανιώνα
Σίνδος-Διαβατά-Καλοχώρι
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να δείτε το κόστος μεταφορικών και αν αυτό υπάρχει βάζοντας την διεύθυνση αποστολής στο αντίστοιχο πεδίο συμπληρώνοντας τα Στοιχεία Αποστολής
Μεγέθη και βάρος προϊόντων
Σε κάθε προϊόν μας αναγράφεται το μέγεθος ανά ύψος και πλάτος καθώς και το βάρος του.
Θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι και το μέγεθος καθώς και το βάρος των προϊόντων ενδέχεται να μεταβάλλεται καθώς η δημιουργία τους γίνεται με μοναδικότητα σε κάθε περίπτωση.
Έτσι αφού κάθε άνθος ή φυτό δεν είναι ίδιο μεταξύ τους , έτσι ίσως μπορεί να μεταβάλλεται και το μέγεθος η το βάρος του.
Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στα προϊόντα τα οποία δημιουργεί το κατάστημα μας και όχι σε προϊόντα τα οποία προμηθευόμαστε έτοιμα από τους εμπόρους μας.
Ακύρωση Παραγγελίας από τον Πελάτη
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης να στείλει α) e-mail στο info@louloudia-online.gr , β) να καλέσει τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2310200455 (ωράριο λειτουργίας ΔΕΥ-ΚΥΡ 09:00-18:00)
Ακύρωση Παραγγελίας από το www.louloudia-online.gr
Η παραγγελία του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:
1. Μη εξόφληση της παραγγελίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση
2. Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν
3. Όταν το προϊόν που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα, ή/και όταν δεν είναι δυνατή η προμήθειά του από τον προμηθευτή του για οποιονδήποτε λόγο και αιτία
4. Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας του www.louloudia-online.gr
5. Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς
6. Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας
Αντικατάσταση Προϊόντος
Το louloudia-online.gr παρέχει εγγύηση φρεσκάδας των ανθέων και φυτών 2 ημέρες μετά την παράδοση τους. Σε περίπτωση προβλήματος του προϊόντος εντός 2 ημερών θα γίνετε αντικατάσταση του με ίδιο προϊόν με προϋπόθεση αποστολής email με φωτογραφία του προβληματικού προϊόντος. Οι 2 ημέρες εγγύησης αρχίζουν από την ημέρα που έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη η παραλαβή του προϊόντος και το louloudia-online.gr δεν φέρει καμία ευθύνη αν ο παραλήπτης καθυστερήσει να λάβει το προϊόν αν απουσιάζει από τον τόπο παραλαβής ή αμελήσει να επικοινωνήσει με τον αποστολέα-courier μετά την προειδοποίηση με σημείωμα και το τηλέφωνο που θα του γίνει. Η αντικατάσταση προϊόντων ισχύει μόνο για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης.
Επιστροφή Παραγγελίας – Προϊόντων
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να του επιστραφούν τα χρήματά εντός 2 εργάσιμων ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του ηλεκτρονικού καταστήματος (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων).
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ, γίνεται με κατάθεση του ποσού από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας που θα υποδείξει ο πελάτης.
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με τρόπο πληρωμής ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ή PAYPAL, γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο.
Υπαναχώρηση
Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών με τις προβλεπόμενες επιβαρύνσεις. Η προβλεπόμενη προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημέρες από:
-την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή διαφορετικά-
(i) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, ή
(ii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ παρέχεται:
α. στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (άνθη-φυτά-τρόφιμα) και
β. στην προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από τριάντα (30) ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο εμπορευόμενος
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής. Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση γίνεται με τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ σε λογαριασμό του πελάτη ο οποίος θα πρέπει να στείλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα εξής στοιχεία:
-IBAN
-Δικαιούχο λογαριασμού
-Τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός
Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή πληρωμή μέσω PAYPAL γίνεται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος.
On line Alternative Dispute Resolution για τις B2C συναλλαγές
Πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει την δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.
Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.
Στο πλαίσιο αυτό, στις 14/2/2016 τέθηκε σε λειτουργία ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_el), ο οποίος αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Ο φορέας ΕΕΔ οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.
Τιμές Προϊόντων
Οι τιμές των προϊόντων οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Σε περίπτωση μεταβολής της τιμής μέχρι την ημερομηνία παράδοσης ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του.
Τρόποι πληρωμής
Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:
1. Εξόφληση μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας
Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλήσετε την αγορά σας συμπληρώνοντας απευθείας τα στοιχεία της κάρτας σας κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών συναλλαγών της συνεργαζόμενης Τράπεζας, διασφαλίζουμε την ασφάλεια της συναλλαγής σας και των προσωπικών σας δεδομένων. Μόλις λάβουμε την σχετική ενημέρωση από την τράπεζα ότι η συναλλαγή είναι επιτυχής, προχωράμε στην επεξεργασία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατό να επαληθευτεί η πληρωμή μέσω της τράπεζας (π.χ. ανεπαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό σας, λάθος στοιχεία, σφάλμα τράπεζας κλπ) η παραγγελία αυτομάτως δεν γίνεται αποδεκτή στο σύστημα.
2. Με κατάθεση στο τραπεζικό λογαριασμό μας ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή EUROBANK.
Εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής θα πρέπει να γνωρίζεται ότι ο καταθετήριος λογαριασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος ανήκει στην τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή EUROBANK. Τα απαιτούμενα τραπεζικά μας στοιχεία (αριθμός λογαριασμού, εταιρικά στοιχεία κ.α.), θα εμφανιστούν κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Για λογιστικούς λόγους είναι σημαντικό να μεταφερθεί το ακριβές ποσό της παραγγελίας.
Για καταθέσεις εμβασμάτων από λογαριασμούς άλλων τραπεζών τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν πάντα τον εντολέα του εμβάσματος. Σε διαφορετική περίπτωση επιλογής του εντολέα επιβάρυνσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να ακυρώσει την συναλλαγή και να επιστρέψει το αντίτιμο στον εντολέα το συντομότερο δυνατό.
Κατά την κατάθεση ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρέπει να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας, ώστε να μπορέσουμε να διασταυρώσουμε την συναλλαγή σας. Επίσης για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να μας αποστέλλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email info@louloudia-online.gr.
3. Αντικαταβολή
Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή γίνεται κατά την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας.
4. Paypal
Εάν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω PayPal, πατώντας την επιλογή PayPal μεταβαίνετε αυτόματα στην αντίστοιχη σελίδα. Θα ειδοποιηθείτε για την αποδοχή της πληρωμής από την εταιρεία μας.
Το louloudia-online.gr είναι υποχρεωμένο να αποστέλλει την γνήσια απόδειξη την ίδια ημέρα της παραγγελίας του πελάτη ή την επομένη σε πανελλαδική εμβέλεια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει οριστεί από τον πελάτη.
Έξοδα αποστολής
Για την περιοχή της Ελλάδος το κόστος της αποστολής επιβαρύνεται ο πελάτης και φυσικά το κόστος εξαρτάται από τον όγκο της παραγγελίας καθώς και την περιοχή αποστολής.