Το louloudia-online.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών ανθοπωλείου μέσω του Διαδικτύου που ανήκει στην επιχείρηση με την Επωνυμία “Louloudia-online”, επάγγελμα “Άνθη-Φυτά” και “Δώρα”, που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη επί της οδού Κλαυθμώνος 49 – Τ.Κ. 54634, με αριθμό Γ.Ε.Μ.Η. 143735706000 και ΑΦΜ 144489729 / ΔΟΥ Ε΄ Θεσσαλονίκης.

Τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2310 200 455

Επισκεπτόμενοι το ηλεκτρονικό κατάστημα ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτές τις ιστοσελίδες, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους.

Όροι Σύμβασης

Η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους συναλλαγών χωρίς προειδοποίηση. Η εταιρία μας έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας μας ακολουθεί πλήρως το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τα θέματα συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου όπως επίσης και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών ο οποίος ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.

Περιορισμός Ευθύνης

Η παρούσα ιστοσελίδα απεικονίζει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρία. Ωστόσο, ενδέχεται να περιέχει σφάλματα (τυπογραφικά, αριθμητικά και απεικόνισης).

Η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να παρεκκλίνει στην επιλογή των άνθεων ή φυτών που αποτελούν μία σύνθεση και στο χρώμα και στο είδος, όταν αυτά δεν είναι διαθέσιμα στην αγορά, καθώς η διαθεσιμότητα των φυτών επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως η κακοκαιρία ή οι φυτασθένειες ή όταν είναι εκτός στοκ του καταστήματος. Σε κάθε περίπτωση το είδος που θα παραδοθεί θα είναι αισθητικά και οικονομικά ίσο του προβαλλόμενου στον κατάλογο δείγματος.

1. Ο χρωματισμός των λουλουδιών και γλαστρών παρέχεται όσο το δυνατόν κοντινότερα στο φωτογραφικό υλικό. Τυχόν διαφορές οφείλονται στην ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα κάθε φυτού.
2. Το φυτό ή τα άνθη είναι όσο το δυνατόν πλησιέστερα στην φωτογραφία. Τυχόν αποκλίσεις οφείλονται στο γεγονός ότι κάθε φυτό ή άνθος δεν είναι ακριβώς το ίδιο με τα άλλα, ακόμα και της ίδιας ποικιλίας και χρωματισμού. Απόκλιση μπορεί επίσης να προκύψει και από το διαφορετικό στάδιο ωρίμανσης του φυτού.

Δεν φέρουμε ευθύνη αν τα αναγραφόμενα στοιχεία του πελάτη στην φόρμα της παραγγελίας είναι λανθασμένα (τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ.). Ακόμη, το σημείωμα (κάρτα δώρου) θα γράφετε ακριβώς όπως αναγράφεται από τον πελάτη στην φόρμα παραγγελιών και το louloudia-online.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για λάθος ονόματα, στοιχεία και ορθογραφικά λάθη.

Αποστολές Προϊόντων

Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας σε διαφορετική ώρα και ημέρα. Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε αποστολή του προϊόντος την επόμενη ημέρα σε απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδος καθώς και στην νησιωτική Ελλάδα. Οι απομακρυσμένες περιοχές ορίζονται από τον διανομέα-courier.

Κατά την παράδοση του προϊόντος αν ο παραλήπτης απουσιάζει από τον τόπο παράδοσης που έχει συμφωνηθεί, το προϊόν δεν παραδίδεται, ο παραλήπτης ενημερώνεται με σημείωμα του αποστολέα-courier και την επόμενη ημέρα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη ώστε να γίνει η ολοκλήρωση της παράδοσης.

Η παράδοση για την επόμενη ημέρα ισχύει μόνο αν η παραγγελία διεξαχθεί μέχρι τις 16:00. Όπως προαναφέρθηκε εξαιρείται η νησιωτική Ελλάδα καθώς και οι απομακρυσμένες περιοχές.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη αν ο παραλήπτης δεν θέλει να λάβει το προϊόν και σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα επαναποστολής. Επίσης, σε αυτές τις περιπτώσεις δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραλαβής του προϊόντος, το louloudia-online.gr είναι υποχρεωμένο να ενημερώνει τον πελάτη όσο το δυνατόν συντομότερα ότι η παραγγελία του θα καθυστερήσει.

Σε μεγάλες γιορτές (γιορτή της ΜΗΤΕΡΑΣ – VALENTINE – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ κ ΕΛΕΝΗΣ- ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ – ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ – ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ) για την έγκαιρη εκτέλεση των παραγγελιών είναι καλύτερα οι παραγγελίες να δίνονται τουλάχιστον 1-2 ημέρες νωρίτερα. Σε αυτές τις εορτές, λόγω υπερβολικού αριθμού παραγγελιών, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα παράδοσης και επικοινωνίας με τον παραλήπτη την προηγούμενη ή την επόμενη ημέρα από την ημερομηνία που θα ορίσετε.

Ακύρωση Παραγγελίας από τον Πελάτη

Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει ο πελάτης να στείλει α) e-mail στο info@louloudia-online.gr , β) να καλέσει τηλεφωνικά στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2310200455 (ωράριο λειτουργίας ΔΕΥ-ΚΥΡ 09:00-18:00)

Ακύρωση Παραγγελίας από το www.louloudia-online.com

Η παραγγελία του πελάτη δύναται να ακυρωθεί για κάποιον από τους παρακάτω λόγους:

1. Μη εξόφληση της παραγγελίας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος όταν ο τρόπος πληρωμής είναι η τραπεζική κατάθεση

2. Όταν εξ’ αιτίας τεχνικού λάθους είναι λάθος η αναγραφόμενη τιμή ή η περιγραφή στο προϊόν

3. Όταν το προϊόν που έχει παραγγελθεί είναι μη διαθέσιμο και δεν έχει προλάβει να ενημερωθεί το σύστημα, ή/και όταν δεν είναι δυνατή η προμήθειά του από τον προμηθευτή του για οποιονδήποτε λόγο και αιτία

4. Σε περίπτωση που δεν γίνεται από τον πελάτη σωστή χρήση του συστήματος παραγγελίας του www.louloudia-online.gr

5. Σε περίπτωση που η εκτέλεση της παραγγελίας αντιβαίνει σε νόμους, κανόνες και κανονισμούς

6. Σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας

Αντικατάσταση Προϊόντος

Το louloudia-online.gr παρέχει εγγύηση φρεσκάδας των ανθέων και φυτών 2 ημέρες μετά την παράδοση τους. Σε περίπτωση προβλήματος του προϊόντος εντός 2 ημερών θα γίνετε αντικατάσταση του με ίδιο προϊόν με προϋπόθεση αποστολής email με φωτογραφία του προβληματικού προϊόντος. Οι 2 ημέρες εγγύησης αρχίζουν από την ημέρα που έχει συμφωνηθεί με τον πελάτη η παραλαβή του προϊόντος και το louloudia-online.gr δεν φέρει καμία ευθύνη αν ο παραλήπτης καθυστερήσει να λάβει το προϊόν αν απουσιάζει από τον τόπο παραλαβής ή αμελήσει να επικοινωνήσει με τον αποστολέα-courier μετά την προειδοποίηση με σημείωμα και το τηλέφωνο που θα του γίνει. Η αντικατάσταση προϊόντων ισχύει μόνο για αποστολές εντός Θεσσαλονίκης.

Επιστροφή Παραγγελίας – Προϊόντων

Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να του επιστραφούν τα χρήματά εντός 2 εργάσιμων ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος του ηλεκτρονικού καταστήματος (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων).

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ή ΚΑΤΑΘΕΣΗ, γίνεται με κατάθεση του ποσού από το ηλεκτρονικό κατάστημα σε τραπεζικό λογαριασμό της τράπεζας που θα υποδείξει ο πελάτης.

Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παραγγελίας με τρόπο πληρωμής ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ / ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ή PAYPAL, γίνεται με ηλεκτρονικό τρόπο.

Υπαναχώρηση

Ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει της πώλησης μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών με τις προβλεπόμενες επιβαρύνσεις. Η προβλεπόμενη προθεσμία υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημέρες από:

-την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών ή διαφορετικά-

(i) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον καταναλωτή με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, ή

(ii) από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ΔΕΝ παρέχεται:

α. στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα (άνθη-φυτά-τρόφιμα) και

β. στην προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, η τιμή των οποίων έχει συμφωνηθεί κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης πώλησης, η παράδοση των οποίων μπορεί όμως να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από τριάντα (30) ημέρες και η πραγματική τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις στην αγορά, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο εμπορευόμενος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος ΜΟΝΟ στην περίπτωση που δεν έχει παραβιασθεί η συσκευασία και συνοδεύεται από την απόδειξη πληρωμής. Τα χρήματα της επιστροφής αποστέλλονται εντός 10 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση γίνεται με τραπεζικό έμβασμα από τον λογαριασμό της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ σε λογαριασμό του πελάτη ο οποίος θα πρέπει να στείλει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ τα εξής στοιχεία:

-IBAN

-Δικαιούχο λογαριασμού

-Τράπεζα που ανήκει ο λογαριασμός

Η επιστροφή χρημάτων για πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα ή πληρωμή μέσω PAYPAL γίνεται μέσω ηλεκτρονικού συστήματος.

On line Alternative Dispute Resolution για τις B2C συναλλαγές
Πρόσφατα εναρμονίστηκε στην ελληνική νομοθεσία (με την ΚΥΑ 70330/2015) η Οδηγία 2013/11/ΕΚ η οποία προβλέπει την δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της ΕΕ.

Πρόκειται για έναν μηχανισμό εναλλακτικής επίλυσης διαφορών δια μέσου πιστοποιημένων φορέων εναλλακτικής επίλυσης διαφορών (ΕΕΔ) που αναλαμβάνουν να συμβιβάσουν τις διαφορές καταναλωτών και προμηθευτών online, γρήγορα και με χαμηλό (συγκριτικά με τα δικαστήρια) κόστος.

Στο πλαίσιο αυτό, στις 14/2/2016 τέθηκε σε λειτουργία ο Ευρωπαϊκός Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (https://ec.europa.eu/info/policies/consumers_el), ο οποίος αποτελεί τον κόμβο διαχείρισης των αιτημάτων των καταναλωτών προς αποστολή τους προς τους προμηθευτές. Ο φορέας ΕΕΔ οφείλει να αποφασίσει εντός 90 ημερών.

Τιμές Προϊόντων

Οι τιμές των προϊόντων οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Σε περίπτωση μεταβολής της τιμής μέχρι την ημερομηνία παράδοσης ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του.

Τρόποι πληρωμής

Μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους:

1. Εξόφληση μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας

Μπορείτε εύκολα και γρήγορα να εξοφλήσετε την αγορά σας συμπληρώνοντας απευθείας τα στοιχεία της κάρτας σας κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών συναλλαγών της συνεργαζόμενης Τράπεζας, διασφαλίζουμε την ασφάλεια της συναλλαγής σας και των προσωπικών σας δεδομένων. Μόλις λάβουμε την σχετική ενημέρωση από την τράπεζα ότι η συναλλαγή είναι επιτυχής, προχωράμε στην επεξεργασία της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατό να επαληθευτεί η πληρωμή μέσω της τράπεζας (π.χ. ανεπαρκές υπόλοιπο στο λογαριασμό σας, λάθος στοιχεία, σφάλμα τράπεζας κλπ) η παραγγελία αυτομάτως δεν γίνεται αποδεκτή στο σύστημα.

2. Με κατάθεση στο τραπεζικό λογαριασμό μας ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή EUROBANK.

Εάν επιλέξετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής θα πρέπει να γνωρίζεται ότι ο καταθετήριος λογαριασμός του ηλεκτρονικού καταστήματος ανήκει στην τράπεζα ΠΕΙΡΑΙΩΣ ή EUROBANK. Τα απαιτούμενα τραπεζικά μας στοιχεία (αριθμός λογαριασμού, εταιρικά στοιχεία κ.α.), θα εμφανιστούν κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Για λογιστικούς λόγους είναι σημαντικό να μεταφερθεί το ακριβές ποσό της παραγγελίας.

Για καταθέσεις εμβασμάτων από λογαριασμούς άλλων τραπεζών τα τραπεζικά έξοδα μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν πάντα τον εντολέα του εμβάσματος. Σε διαφορετική περίπτωση επιλογής του εντολέα επιβάρυνσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να ακυρώσει την συναλλαγή και να επιστρέψει το αντίτιμο στον εντολέα το συντομότερο δυνατό.

Κατά την κατάθεση ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ πρέπει να δηλώσετε το ονοματεπώνυμό σας, ώστε να μπορέσουμε να διασταυρώσουμε την συναλλαγή σας. Επίσης για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε να μας αποστέλλετε το αποδεικτικό κατάθεσης στο email info@louloudia-online.gr.

3. Αντικαταβολή

Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή γίνεται κατά την στιγμή της παραλαβής της παραγγελίας σας.

4. Paypal

Εάν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω PayPal, πατώντας την επιλογή PayPal μεταβαίνετε αυτόματα στην αντίστοιχη σελίδα. Θα ειδοποιηθείτε για την αποδοχή της πληρωμής από την εταιρεία μας.

Το louloudia-online.gr είναι υποχρεωμένο να αποστέλλει την γνήσια απόδειξη την ίδια ημέρα της παραγγελίας του πελάτη ή την επομένη σε πανελλαδική εμβέλεια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει οριστεί από τον πελάτη.

Έξοδα αποστολής

Για την περιοχή της Ελλάδος το κόστος της αποστολής επιβαρύνεται ο πελάτης και φυσικά το κόστος εξαρτάται από τον όγκο της παραγγελίας καθώς και την περιοχή αποστολής.